Interim QA/RA Manager

NTOC Medische Techniek in Oss ontwerpt en fabriceert reinigings-, sterilisatie- en transportcassettes voor medische hulpmiddelen. Ter versterking van de organisatie zijn wij op zoek naar een interim QA/RA manager als primair contactpunt en vak-expert van de afdeling kwaliteit die borgt dat we aan de wetgeving en normen blijven voldoen. Je rapporteert aan de CEO, bent lid van het OMT en je werkt op locatie in Oss.

Wat ga je doen?!
Als QA/RA manager ben je verantwoordelijk voor:

  • Het succes van de afdeling kwaliteit met effectieve en efficiënte inzet van jouw teamleden;
  • Onderhoud en verbetering van het QMS;
  • Plannen, voorbereiden, uitvoeren en rapporteren van interne audits;
  • Plannen, coördineren en begeleiden van externe audits, alsmede de initiatie en opvolging van hieruit voortvloeiende acties;
  • Ontwikkelen van en geven van interne kwaliteitstrainingen;
  • Ontwikkelen, monitoren en rapporteren van KPI’s;
  • Voorbereiden en leiden van de management review;
  • Leiden van het Risk Management proces;
  • Het creëren van draagvlak onder de medewerkers en toezicht houden op een adequate uitvoering van het kwaliteitsbeleid door de medewerkers;
  • Een effectief contractmanagement en beoordeling van quality agreements voor ze getekend worden.

Een zeer zelfstandige functie waar je uitvoerend bezig bent en je de mensen aanspreekt op hun verantwoordelijkheden. Afwijkingen in kwaliteit constateert en het naleven van onze kwaliteitsrichtlijnen aanjaagt. Je adviseert het management en ondersteunt de interne organisatie met betrekking tot vraagstukken op het gebied van regulatory en kwaliteitsborging. Je krijgt dingen voor elkaar binnen een organisatie, ook zonder hiërarchische relatie, want je bent hands-on, ondernemend en vertoont een goede teamspirit.

Herken jij jezelf?

  • HBO+ werk- en denkniveau en/of relevante werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring verrijkt met specifieke cursussen/trainingen op het gebied van medical devices;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring binnen dit vakgebied;
  • Ervaring met en kennis van ISO 13485 en Medical Device Regulations (MDR 2017/745);
  • Kennis van 21CFR820 (QSR) is een pré;
  • Beheerst de Engelse taal uitstekend. Duits is een pré;
  • Je bent een People manager die het beste in je mensen naar boven brengt;
  • Kennis van en ervaring met CAPA, waaronder het leiden van root-cause analyses en het uitvoeren van effectiviteitschecks;
  • Je werkt zelfstandig en durft beslissingen te nemen;
  • Je bent capabel om met eigen inzicht, improvisatie en flexibiliteit, oplossingen te vinden voor bijzondere situaties in jouw vakgebied.

Wat bieden wij:

  • Een informele, prettige en dynamische werkomgeving;
  • Grote onderlinge betrokkenheid met een open bedrijfscultuur;
  • Marktconform salaris naar kennis en vaardigheden;
  • Een baan van 37 uur per week (vrijdag om 15.00 uur is het weekend!);
  • Korte lijnen en veel ruimte voor eigen inbreng.

Is je interesse gewekt of wil je nog iets meer weten over de inhoud van de functie of over NTOC? Klik op de website www.NTOC.nl voor ons uitgebreide bedrijfsprofiel of neem contact op met Renee Bruggeman, afdeling HR via tel. 0412-482899.

Ben jij de persoon die we zoeken, dan nodigen we je graag uit voor een kennismaking om te kijken of er een wederzijdse klik is. Mail je CV naar pz@ntoc.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!